Het Koreaanse huidverzorgingsmerk AXIS-Y deelt drie manieren van bedrijfsgroei in het jaar van COVID

AXIS-Y, een Koreaans huidverzorgingsmerk uit Seoul, deelt hoe en waarom ze een succesvolle merkintroductie hebben weten te realiseren tijdens de COVID-19-pandemie.

 

“AXIS-Y-hoofdkantoor in Seoul, Zuid-Korea”

Consumenten hebben AXIS-Y misschien gezien tijdens het scrollen door hun Instagram-feed of over hun TikTok For You-pagina (FYP), aangezien de AXIS-Y TikTok-hashtag maar liefst 84 miljoen weergaven heeft. Het nu virale K-beauty-bedrijf werd begin 2019 gelanceerd en betrad een geheel nieuwe markt na de COVID-uitbraak begin 2020. Waar kwam dit bedrijf vandaan en hoe konden ze hun merk opbouwen temidden van een wereldwijde pandemie?

 

 

Hoe AXIS-Y zich kan onderscheiden in een verzadigde markt

 

Het jaar 2020 bracht veel ongekende uitdagingen voor mensen over de hele wereld, en AXIS-Y’s merkmissie om zelfzorg en gemeenschap in huidverzorging te benadrukken, kwam op het juiste moment. ‘Maskne’ werd een nieuwe zorg voor velen, inclusief mensen die in het verleden nooit met huidproblemen kampten. Bovendien daalde het wereldwijde moreel doordat reizen, sociale bijeenkomsten en het ‘normale’ leven beperkt of volledig verboden waren. AXIS-Y’s toewijding aan zelfzorg werd in deze tijd nog belangrijker en dit opende de deur voor het merk om te groeien.

 

Gebrek aan interesse in zware basismake-up vanwege het dragen van een masker leidde ertoe dat de wereld in plaats daarvan naar de huidverzorgingsindustrie ging voor oplossingen. K-beauty loopt voorop in de huidverzorgingswereld vanwege zijn natuurlijke ingrediëntgerichte benadering en geavanceerde huidverzorgingstechnologie. Adyen koers aandeel is gestegen.

 

Een toewijding aan de gemeenschap en het volgende hoofdstuk van AXIS-Y

 

De toewijding van AXIS-Y aan hun gemeenschap blijkt uit hun meerdere “gemeenschaps” -campagnes. Een recent voorbeeld hiervan is hun “5.5 Skincare Community Day” die plaatsvindt op 5 mei, geïnspireerd door de ideale pH-waarde (5,5) van de huid. Via hun officiële Instagram-account vroeg het merk hun volgers welke organisatie het meest voor hen betekende. Op basis van deze reacties koos AXIS-Y een keuze en schonk het aan het Wereld Natuur Fonds nadat het het belang van de gemeenschap in milieubescherming erkende.

 

Via SNS-kanalen en online enquêtes gebruikt AXIS-Y de relatie die ze hebben opgebouwd met hun trouwe fanbase niet alleen om hun merkimago te ontwikkelen, maar ook om hun producten te formuleren. Gedurende 2021 zal AXIS-Y naast hun gemeenschap hun volgende lijn huidverzorgingsproducten creëren. Deze lijn wordt een samenwerking tussen zowel het merk als de consument, met een volledig transparante kijk op het ontwikkelingsproces.

 

Hoewel het bedrijf in een zeer onzeker markt- en sociaal klimaat terechtkwam, kan AXIS-Y een ongekende groei ervaren door aanpassingsvermogen, empathie en het echte doel om verbinding te maken met en te luisteren naar hun gemeenschap.

 

Focussen op formules

 

De “611-lijn” van AXIS-Y bestaat uit innovatieve formules met 6 natuurlijke ingrediënten, 1 kerningrediënt en 1 huidverzorgingspatenttechnologie. Deze unieke benadering van huidverzorging kwam op een geschikt moment, omdat mensen over de hele wereld zich meer zorgen maakten over de ingrediënten in hun huidverzorgingsproducten.

 

De huidige 611-formule van het merk is vooral effectief voor warme, vochtige klimaten, wat leidt tot snelle groei, vooral in Zuidoost-Azië. Bovendien groeide in een tijd waarin mensen niet van een normaal leven konden genieten, de behoefte om de nadruk te leggen op zelfzorg. Een solide huidverzorgingsroutine staat bekend als een belangrijke methode voor zelfzorg, en AXIS-Y heeft zich ten doel gesteld dit punt te benadrukken. ING aandeel kopen is mogelijk online.

 

Vooruitlopend op de trends

 

Dankzij het vermogen van AXIS-Y om op de hoogte te blijven van media- en huidverzorgingstrends en hun strategisch gebruik van socialemediamarketing, konden ze in slechts drie maanden tijd meer dan een miljoen stuks van hun Mugwort Pore Clarifying Wash Off Pack verkopen in 20 regio’s.

 

Strategisch doordachte partnerschappen met makers van inhoud en toonaangevende huidverzorgingsexperts binnen de gemeenschap brachten de producten van AXIS-Y in de schijnwerpers, terwijl ze ook spraken over de betrouwbaarheid en kwaliteit van de producten zelf.

 

Door de branche nauwlettend in de gaten te houden en te streven naar het herkennen van potentiële trends voordat ze zich voordoen, kon AXIS-Y een indrukwekkende eerste indruk achterlaten op de huidverzorgingsgemeenschap.